- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 11. rujna 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 12. rujna 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruOdgovor na upitPoziv na dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuSpecifikacije
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 03.09.2025. god.
Ur.broj: 01- 2773/2025
Evidencijski broj: JNN- 45 – 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: STOMATOLOŠKI INSTRUMENTI
CPV: 33131000
Procijenjena vrijednost nabave: 6. 000,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: max 4 tjedna od potpisa Ugovora
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 11. rujna 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JNN-45-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
- Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Izjava o nekažnjavanju - Ponudbeni list - Troškovnik 1. Predmet nabave je oprema/instrumenti potrebni za rad stomatološke ordinacije Ustanove, na adresi Trg dr F.Tuđmana 6, Škabrnja. Isporuka, montaža i edukacija (ukoliko je potrebno) za rad uključen su u cijenu.Rok isporuke Naručitelj definira kao bitan element iz ovog Poziva na dostavu ponuda i iznosi maximalno 4 tjedna od dana obostranog potpisa Ugovora. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit/Poziv za dostavu ponuda:
- AETHER d.o.o, Ćirila Kosovela 3, 51 000 Rijeka, OIB: 18441998584 e-mail: prodaja@aether.hr
- TITANUM DENT d.o.o., Kvarnerska cesta 47/a, 51211 Matulji,,OIB: 08629492992 , e-mail: titaniumdent01@gmail.com
- FINERA d.o.o., M.Milića 1,10 090 Zagreb, OIB:34083443755;e-mail: finera@gmail.com
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 11. rujna 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 12. rujna 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv na dostavu ponudaIzjava o nekažnjavanjuPonudbeni listTehničke specifikacije
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 03.09.2025. god.
Ur.broj: 01- 2774/2025
Evidencijski broj: JN- 28 – 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: STOMATOLOŠKA STOLICA (1kom)
CPV: 33192410
Procijenjena vrijednost nabave: 13. 500,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: max 6 tjedana od potpisa Ugovora
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 11. rujna 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-28-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
- Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Izjava o nekažnjavanju - Ponudbeni list - Troškovnik 1. Predmet nabave je dentalna jedinica za stomatološku ordinaciju Ustanove, na adresi Trg dr F.Tuđmana 6, Škabrnja. Isporuka, montaža i puštanje u rad uključene su u cijenu.Rok isporuke Naručitelj definira kao bitan element iz ovog Poziva na dostavu ponuda i iznosi maximalno 6 tjedana od dana obostranog potpisa Ugovora. Jamstveni rok/garancija (minimalno 24 mjeseci) i osiguran servis također se moraju ispoštovati od strane isporučitelja. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit/Poziv za dostavu ponuda:
- AETHER d.o.o, Ćirila Kosovela 3, 51 000 Rijeka, OIB: 18441998584 e-mail: prodaja@aether.hr
- TITANUM DENT d.o.o., Kvarnerska cesta 47/a, 51211 Matulji,,OIB: 08629492992 , e-mail: titaniumdent01@gmail.com
- FINERA d.o.o., M.Milića 1,10 090 Zagreb, OIB:34083443755;e-mail: finera@gmail.com
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 11. rujna 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 12. rujna 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruOdgovor na upitPoziv na dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuProjektanstki nadzor
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 03.09.2025. god.
Ur.broj: 01- 2775/2025
Evidencijski broj: JNN- 43– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: PROJEKTANTSKI NADZOR
NAD RADOVIMA (EN OBNOVA RJ-BENKOVAC)
CPV: 71248000
Procijenjena vrijednost nabave: 4. 143,31 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-A
Rok izvođenja radova:
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge: sukladno dinamici izvođenja radova (predviđeno 8 mj)
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 11. rujna 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JNN-43-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava za usluge projektantskog nadzora zbog energetske obnove objekta Doma zdravlja Zadarske županije - radne jedinice Benkovac. Planirano je da se s danom 15.09.2025.god. izvođača radova uvede u posao, na lokaciji RJ Benkovac, S.Radića 14. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- GIN COMPANY d.o.o, Ulica braće Miroslava i Janka Perice 19, 23 00 Zadar, OIB: 91269631532 email: suzberic@gin-company.hr
- IN SITU ZADAR d.o.o., Varaždinska 17, 23 000 Zadar, OIB: 38537776458 e-mail: marin.insitu@gmail.com
- DONAT d.o.o, Ruđera Boškovića 4, 23 000 Zadar, OIB: 82934068372, email: davor@donat.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 11. rujna 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 12. rujna 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Poziv na dostavu ponudaStručni nadzor i koordinator zaštite na radu u fazi izvođenja radovaIzjava o nekažnjavanjuPonudbeni list
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 03.09.2025. god.
Ur.broj: 01- 2772/2025
Evidencijski broj: JN- 27– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: STRUČNI NADZOR I KOORDINATOR
ZAŠTITE NA RADU (EN OBNOVA RJ-BENKOVAC)
CPV: 71277000
Procijenjena vrijednost nabave: 20. 716,57 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-A
Rok izvođenja radova:
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge: sukladno dinamici izvođenja radova (predviđeno 8 mj)
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 11. rujna 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-27-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava za usluge stručnog nadzora, kao i koordinatora zaštite na radu, zbog energetske obnove objekta Doma zdravlja Zadarske županije - radne jedinice Benkovac. Planirano je da se s danom 15.09.2025.god. izvođača radova uvede u posao, na lokaciji RJ Benkovac, S.Radića 14. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- GIN COMPANY d.o.o, Ulica braće Miroslava i Janka Perice 19, 23 00 Zadar, OIB: 91269631532 email: suzberic@gin-company.hr
- IN SITU ZADAR d.o.o., Varaždinska 17, 23 000 Zadar, OIB: 38537776458 e-mail: marin.insitu@gmail.com
- DONAT d.o.o, Ruđera Boškovića 4, 23 000 Zadar, OIB: 82934068372, email: davor@donat.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 05. rujna 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 10.9.2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiru POZIV za dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 29.08.2025. god.
Ur.broj: 01- 2734/2025
Evidencijski broj: JN- 20– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM
OBJEKTIMA (ord dr. K. Jermen, Privlaka)
CPV: 45262700
Procijenjena vrijednost nabave: 12. 577,60 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-A
Rok izvođenja radova: 08.09.2025god.-14.09.2025.god.
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 05. rujna 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-20-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacija Doma zdravlja Zadarske županije u Privlaci na adesi Ivana Pavla II br 46). Predmet nabave je jedinstvena cjelina (čekaonica, ordinacija, sanitarni čvor), radovi se odvijaju i tijekom vikenda, zbog završetka GO djelatnika predmetne ordinacije i povratka djelatnika na posao). Odvoz glomaznog otpada, odvoz namještaja, te dobava novog moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih ugostiteljskih objekata, kao i Općinskih prostora. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 email: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
- AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
- FINAL DEKOR d.o.o, Augusta Šenoe 21, 23 000 Zadar, OIB: 77449456694, email: finaldekor@gmail.com
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 01. kolovoza 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 8.8.2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv na dostavu ponudaIzjava o nekažnjavanjuPonudbeni listTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 25.07.2025. god.
Ur.broj: 01- 2359/2025
- Evidencijski broj: JN- 44/45 – 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: NAMJEŠTAJ I OPREMA ZA ORDINACIJU OPĆE/OBITELJSKE MEDICINE
CPV: 33192000; 33100000
Procijenjena vrijednost nabave: 8. 100,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: max.15 dana od dana potpisa Ugovora
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 01. kolovoza 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-44/45-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Sudski registar - Izjava o nekažnjavanju - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je namještaj/oprema koja je neophodna za rad nove ordinacije opće/obiteljske mediine. Rok isporuke Naručitelj definira kao bitan element Ugovora. Isporuka i montaža uključene su u cijenu. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- MEDIA d.o.o, Karlovačka cesta 65/A, 10 020 Zagreb, OIB: 96725652983 e-mail: majak@media-instrumenti.hr
- KARDIAN d.o.o., Aleksandra Hondla 2/9, 10 000 Zagreb, OIB: 17406113186 e-mail: senka.beneta@kardian.hr
- RETINA d.o.o, Hrelička 64/66, 10 010 Zagreb, OIB: 32928250651, e-mail: edita.mikec@retina.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 01. kolovoza 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 8.8.2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv na dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnikTehničke specifikacije
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 25.07.2025. god.
Ur.broj: 01- 2538/2025
Evidencijski broj: JN- 25– 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: VOZILO ZA RJ GRAČAC (4X4 POGON)
CPV: 34110000
Procijenjena vrijednost nabave: 22. 400,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: do izvršenja (30 dana od potpisa Ugovora)
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 01. kolovoza 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-25-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu za koje se traži Upit/ponuda:
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik - Izjava (ovjerena od strane ovl.osobe Ponuditelja) da vozilo ima osiguran servis na području Zadarske županije - Izjava (ovjerena od strane ovl.osobe Ponuditelja) da će, ukoliko Ponuda bude prihvaćena, isporuka vozila biti izvšena unutar 30 dana od trenutka potpisa Ugovora Predmet nabave je nabava vozila za RJ Gračac (4x4 pogon, za brdsko-planinska područja). Kao mjesto izvršenja usluge, Naručitelj definira parking upravne zgrade u Zadru, na adresi Ivana Mažuranića 28/B. U trenutku primopredaje vozilo mora imati dostatnu količinu goriva za minimum 200 kilometara. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit/Poziv za dostavu ponuda:
- MITROVIĆ d.o.o, Zagrebačka ulica 92, 23 000 Zadar, OIB: 21190903534 email: dalibor.antic@ac-mitrovic.com
- TROFEJ AUTO d.o.o., Zagrebacka ulica 92, 23 000 Zadar, OIB: 70184276991, email: nikola.milovanovic@trofej-auto.hr
- RB AUTO d.o.o, Ulica 159. brigade 10, 23 000 Zadar, OIB: 51138584691, email: kresimir.skara@rbauto.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 23. srpnja 2025. godine do 12 sati
- Napomena: 21.7.2025. godine objavljen je odgovor na upit
- Odluka o odabiru: 31.7.2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv na dostavu ponudaPonudbeni listTehničke specifikacijeIzjava o nekažnjavanjuOdgovor na upit
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 16.07.2025. god.
Ur.broj: 01- 2277/2025
Evidencijski broj: JN- 15 – 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: DENTALNA JEDINICA (1kom)
CPV: 33192410
Procijenjena vrijednost nabave: 16. 500,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: max 6 tjedana od potpisa Ugovora
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 23. srpnja 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-15-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
- Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Izjava o nekažnjavanju - Ponudbeni list - Troškovnik 1. Predmet nabave je dentalna jedinica za stomatološku ordinaciju Ustanove, na adresi Medulićeva 1 ,Zadar. Isporuka, montaža i puštanje u rad uključene su u cijenu.Rok isporuke Naručitelj definira kao bitan element iz ovog Poziva na dostavu ponuda i iznosi maximalno 6 tjedana od dana obostranog potpisa Ugovora. Jamstveni rok/garancija (minimalno 12 mjeseci) i osiguran servis također se moraju ispoštovati od strane isporučitelja. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit/Poziv za dostavu ponuda:
- DENTAL SERVIS MATIĆ d.o.o, Mogilska 52/C, 10 000 Zagreb, OIB: 70960093072 e-mail: servis@dentalservis.hr
- FOKUS MEDICAL d.o.o., Rimski put 31/b, 10 360 Sesvete, OIB: 52688316623 e-mail: stipe.prgomet@fokus-medical.hr
- SANITARIA DENTAL d.o.o, Korčulanska 4-6, 10 000 Zagreb, OIB: 30023990959, e-mail: dental@sanitaria.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 03. srpnja 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 4.srpnja 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv na dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 26.06.2025. god.
Ur.broj: 01- 2036/2025
Evidencijski broj: JNN- 24 – 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: INF.OPREMA - RAČUNALA ZA ORDINACIJE
CPV: 30230000
Procijenjena vrijednost nabave: 11. 000,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: sukcesivno, po potrebama Naručitelja
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 03. srpnja 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JNN-24-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Ssdski registar - Izjava o nekažnjavanju - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je informatička oprema (računala, monitori, printeri, čitači kartica) za ordinacije Ustanove (pedijatrija-Poliklinika OB Zadar, stomatologija-Medulićeva 1 u Zadru, ordinacija opće/obiteljske medicine u Bibinju, ordinacija opće/obiteljske medicine u Zadru (Borik), stomatološka ordinacija u Škabrnji po odllasku koncesionara u mirovinu, za potrebe Uprave.. Isporuka i konfiguracija opreme uključene su u cijenu. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- RETIS INFORMATIKA d.o.o, Bana Jelačića 28/C, 23 000 Zadar, OIB: 49823161625 e-mail: retis@retis.hr
- LINKS d.o.o., Velebitska 8, 23 000 Zadar, OIB: 32614011568 e-mail: zadar@links.hr
- REEM ELECTRONIC d.o.o, F. Petrića 3, 23 000 Zadar, OIB: 09850216602, e-mail: reem@reem.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 02. srpnja 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 3. srpnja 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPozivPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 13.06.2025. god.
Ur.broj: 01- 1920/2025
- Evidencijski broj: JN- 39/42 – 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: NAMJEŠTAJ/OPREMA ZA 2 PEDIJATRIJSKE . ORDINACIJE
CPV: 33192000; 33100000
Procijenjena vrijednost nabave: 16. 000,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: 15 dana od dana potpisa Ugovora
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 02. srpnja 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-39/42-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Sudski registar - Izjava o nekažnjavanju - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je namještaj/oprema koja je neophodna za rad pedijatrijskih ordinacija. Rok isporuke Naručitelj definira kao bitan element Ugovora. Isporuka i montaža uključene su u cijenu. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- MEDIA d.o.o, Karlovačka cesta 65/A, 10 020 Zagreb, OIB: 96725652983 e-mail: majak@media-instrumenti.hr
- KARDIAN d.o.o., Aleksandra Hondla 2/9, 10 000 Zagreb, OIB: 17406113186 e-mail: senka.beneta@kardian.hr
- RETINA d.o.o, Hrelička 64/66, 10 010 Zagreb, OIB: 32928250651, e-mail: edita.mikec@retina.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr