Prilagodba pristupačnosti

UREĐENJE AMB PREMUDA

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 23.10.2025. god.

Ur.broj: 01- 3403/2025

Evidencijski broj:  JN-  33–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            UREĐENJE AMB PREMUDA

                                                          

                                                           CPV: 45450000                                   

Procijenjena vrijednost nabave:          10. 000,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                       20 radnih dana od potpisa Ugovora

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    07. studenog  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude                         poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u   zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JN-33-25“

                                                          

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije u Premudi. Predmet nabave je jedinstvena, radovi se odvijaju i tijekom vikenda,. Odvoz glomaznog otpada, zaštita radnog namještaja, te ostale pripremne radnje moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih prostora.

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
  2. AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
  3. SK GRADNJA, 23 294 Premuda, OIB: 17454754233,e-mail: sergio.kovacevic@gmail.com

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

SERVIS KOTLOVNICA - JNN 2-25

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 24.10.2025. god.

Ur.broj: 01- 3427/2025

Evidencijski broj:  JNN- 2– 25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            ODRŽAVANJE KOTLOVNICA

                                                          

                                                           CPV: 50720000                      

Procijenjena vrijednost nabave:          8. 800,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                      

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                         10 radnih dana

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    07. studenog 2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude                         poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u   zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JNN-2-25“

                                                          

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

-Tražena uvjerenja

Predmet nabave je jednostavna nabava održavanja kotlovnica u objektima Doma zdravlja Zadarske županije.

 

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. TERMOINSTAL, Drniška 4, 23 00 Zadar, OIB: 77410281753 e-mail: damir.kunstek@gmail.com
  2. ZLATKO o.o., A.B. Šimića, 21 000 Split, OIB: 99980876672 e-mail: zlatko@st.t-com.hr
  3. BABIĆ d.o.o., Zinsko-Frankopanska 2/E, 23 000 Zadar, OIB: 78594949041, e-mail: info@babic.hr

 

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM OBJEKTIMA (AMB VAROŠ)

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 21.10.2025. god.

Ur.broj: 01- 3372/2025

Evidencijski broj:  JN-  20–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM

                                                           OBJEKTIMA (AMB VAROŠ)

                                                           CPV: 45262700                                   

Procijenjena vrijednost nabave:          12. 000,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                       29.10.2025.god.-09.11.2025.god.

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    28. listopad  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                        poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JN-20-25“

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije u Zadru na adresi Ruđera Boškovića 6. Predmet nabave je jedinstvena cjelina (čekaonica, ordinacije, sanitarni čvor), radovi se odvijaju i tijekom vikenda,. Odvoz glomaznog otpada, zaštita radnog namještaja, te ostale pripremne radnje moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih poslovnih prostora.

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
  2. AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
  3. FINAL DEKOR d.o.o., Augusta Šenoe 21, 23 000 Zadar, OIB: 77449456694, e-mail: finaldekor@gmail.com

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

LABORATORIJSKA CENTRIFUGA HLADNJAK/ZAMRZIVAČ

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: Ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 15.10.2025. god.

Ur.broj: 01- 3298/2025

Evidencijski broj:  JN-  22/29–  25

UPIT ZA PONUDU

  1. Predmet jednostavne nabave: LABORATORIJSKA CENTRIFUGA HLADNJAK/ZAMRZIVAČ

                                                           CPV:33100000                                    

Procijenjena vrijednost nabave:          16. 200,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena bez PDV-a

Rok izvođenja radova:                       -/-

Rok isporuke robe:                            max 6 tjedana od narudžbe

Rok pružanja usluge:                         

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    23. listopada 2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                        poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JN-22/29-25“

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:

- Jamstvo min. 12 mjeseci

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Sudski registar

- Izjava o nekažnjavanju

- Troškovnik

- Ponudbeni list

 

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. PANON TRADE d.o.o, Aleksandra Hondla 2/13, 10 000 Zagreb, OIB: 43754709384  e-mail: panon-trade@panon-trade.hr
  2. MEDI-LAB d.o.o., Aleksandra Hondla 2/9, 10 000 Zagreb, OIB: 77804145433 Email: javnanabava@medilab.hr
  3. KARDIAN d.o.o, Aleksandra Hondla 2/9, 10 000 Zagreb, OIB: 17406113186 e-mail: senka.beneta@kardian.hr

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM OBJEKTIMA (STARIGRAD)

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 02.10.2025. god.

Ur.broj: 01- 3109/2025

Evidencijski broj:  JN-  20–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM

                                                           OBJEKTIMA (STARIGRAD)

                                                           CPV: 45262700                                   

Procijenjena vrijednost nabave:          12. 000,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 ukupno najniža ponuđena cijena                                      

Rok izvođenja radova:                       13.10.2025. god. - 23.10.2025.god.

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    09. listopada  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                      poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JN-20-25- Starigrad“

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacija Doma zdravlja Zadarske županije u Starigradu na adresi Starigradskih zidara 7 Predmet nabave je jedinstvena cjelina (čekaonica, ordinacije, sanitarni čvor), radovi se odvijaju i tijekom vikenda). Odvoz glomaznog otpada, odvoz stare stolarije i sl, te dobava novog moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih ordinacija.

 

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
  2. AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
  3. FINAL DEKOR d.o.o., Augusta Šenoe 21, 23 000 Zadar, OIB: 77449456694, e-mail: finaldekor@gmail.com

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

STOLICE ZA PACIJENTE U ČEKAONICI

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ulica Ivana Mažuranića 28/B, Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: Ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 24.09.2025. god.

UR BROJ: 01- 3030/2025

Evidencijski broj:  JNN –46 - 25

U P I T    ZA   P O N U D U

Predmet jednostavne nabave:            STOLICE ZA PACIJENTE U ČEKAONICI

                                                           CPV: 39130000                                               

Procijenjena vrijednost nabave:           10 800,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena bez PDV-a

Rok izvođenja radova:                       -/-

Rok isporuke robe:                            sukcesivno (min 2 puta)

Rok pružanja usluge:                         -/-        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA    /   NE                                                                

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    09. listopada 2025. god. do 12 sati

Način dostave ponude:                       

                                                             poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JNN-46-25“

Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

Opis predmeta nabave:

Stolice/komplet klupa za čekaonicu – trosjed s naslonom za leđa , metalna konstrukcija s cjevastim nogama u obliku  slova ''T'' plastificirana, tamne boje. Sjedište i naslon za leđa PVC..Roba se isporučuje na lokaciju K.D.Zvonimira 1 u Zadru (montirana), sukcesivna isporuka (2 puta).

                                                                                                                                                      Dimenzije: min. 150 x 55 x 82

Količina: min 37 kompleta (min po 3 stolice u kompletu)

 

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za ponudu:

 

 

  1. MEDIA o.o, Zagreb, Karlovačka cesta 65, 10 000 Zagreb , OIB: 96725652983 email: majak@media-instrumenti.hr
  2. PANON TRADE d.o.o., Zagreb, ul. A. Hondla 2/13, 10 000 Zagreb, OIB: 43754709384 e-mail: sandra.merkas@panon-trade.hr
  3. KARL DIETZ KIJEVO d.o.o, Bajani 65, 22 300 Kijevo, OIB . 87198948864 e-mail: i.petkovic@kdk.hr

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

TEKUĆE I INV. ODRŽAVANJE VOZNOG PARKA

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 24.09.2025. god.

Ur.broj: 01- 3028/2025

Evidencijski broj:  JN-  7–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            TEKUĆE I INV. ODRŽAVANJE VOZNOG PARKA

                                                          

                                                           CPV: 50112000                                   

Procijenjena vrijednost nabave:          20. 900,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                      

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                         godina dana od dana potpisa Ugovora

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    02. listopada  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                      poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JN-7-25“

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava za usluge tekućeg i investicijskog održavanja/servis¸voznog parka. Gospodarski subjekt mora imati servisni prostor (Izjava o cestovnoj udaljenosti-HAK), udaljen najviše 20 km od sjedišta Naručitelja, te mora biti opremljen kadrovima, odnosno opremom za pružanje traženih usluga. Ukupna cijena upisuje se u Ponudbeni list. Po okončanom postupku/odabiru, odabrani pružatelj usluga dostavlja jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora (bianco zadužnica).

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. PETA BRZINA d.o.o, , Jadranska cesta 145, 23 00 Zadar, OIB: 35758070057 e-mail: skara@peta-brzina.hr
  2. AC PEROVIĆ o.o., Blaženog Marka Križevčanina 9, 23 000 Zadar, OIB: 80047860002 e-mail: ac.perovic@post.t-com.hr
  3. T.A THOMAS d.o.o., 84 Gardijske bojne HV Termiti 49, 23 000 Zadar, OIB: 24593633620 e-mail: servis@mtathomas.hr

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

 

DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM OBJEKTIMA (BOŽAVA)

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 16.09.2025. god.

Ur.broj: 01- 2974/2025

Evidencijski broj:  JN-  20–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM

                                                           OBJEKTIMA (BOŽAVA)     

                                                           CPV: 45262700                                   

Procijenjena vrijednost nabave:          12. 000,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                  najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                       03.10.2025. god.-20.10.2025.god.

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    26. rujna  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                       poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JN-20-25- Božava“

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije na Dugom otoku (Božava) na adresi Božava k.br. 30. Predmet nabave je jedinstvena cjelina (čekaonica, ordinacije, sanitarni čvor, prostor za odmor liječnika), radovi se odvijaju i tijekom vikenda, prijevoz brodom i troškovi koji se vezuju za prijevoz, uključeni su u cijenu.. Odvoz glomaznog otpada, odvoz namještaja, te dobava novog moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih prostora.

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
  2. AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
  3. MULIĆ d.o.o., Sali II 74 a, 22 281 Sali, OIB: 32779696403 e-mail: mulicdoo@gmail.com

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM OBJEKTIMA (BIBINJE)

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 16.09.2025. god.

Ur.broj: 01- 2948/2025

Evidencijski broj:  JN-  20–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM

                                                           OBJEKTIMA (BIBINJE)       

                                                           CPV: 45262700                                   

Procijenjena vrijednost nabave:          8. 000,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                       04.10.2025god.-12.10.2025.god.

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    25. rujna  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                      poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JN-20-25“

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacija Doma zdravlja Zadarske županije u Bibinju na adresi Trg Tome Bulića 1. Predmet nabave je jedinstvena cjelina (čekaonica, ordinacije, sanitarni čvor), radovi se odvijaju i tijekom vikenda, zbog završetka GO djelatnika predmetne ordinacije i povratka djelatnika na posao). Odvoz glomaznog otpada, odvoz namještaja, te dobava novog moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih ordinacija, kao i Općinskih prostora.

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
  2. AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
  3. FINAL DEKOR d.o.o., Augusta Šenoe 21, 23 000 Zadar, OIB: 77449456694, e-mail: finaldekor@gmail.com

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

STOMATOLOŠKI INSTRUMENTI

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 03.09.2025. god.

Ur.broj: 01- 2773/2025

Evidencijski broj:  JNN-  45 –  25

UPIT/POZIV ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            STOMATOLOŠKI INSTRUMENTI

                                                           CPV: 33131000                      

Procijenjena vrijednost nabave:          6. 000,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena bez PDV-a

Rok izvođenja radova:                       -/-

Rok isporuke robe:                            max 4 tjedna od potpisa Ugovora

Rok pružanja usluge:                         

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    11. rujna 2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                      poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JNN-45-25“

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:

- Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Izjava o nekažnjavanju

- Ponudbeni list

- Troškovnik

1.     Predmet nabave je oprema/instrumenti potrebni za rad stomatološke ordinacije Ustanove, na adresi Trg dr F.Tuđmana 6, Škabrnja. Isporuka, montaža i edukacija (ukoliko je potrebno) za rad uključen su u cijenu.Rok isporuke Naručitelj definira kao bitan element iz ovog Poziva na dostavu ponuda i iznosi maximalno 4 tjedna od dana obostranog potpisa Ugovora.

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit/Poziv  za dostavu ponuda:

 

  1. AETHER d.o.o, Ćirila Kosovela 3, 51 000 Rijeka, OIB: 18441998584 e-mail: prodaja@aether.hr
  2. TITANUM DENT d.o.o., Kvarnerska cesta 47/a, 51211 Matulji,,OIB: 08629492992 , e-mail: titaniumdent01@gmail.com
  3. FINERA d.o.o., M.Milića 1,10 090 Zagreb, OIB:34083443755;e-mail: finera@gmail.com

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

dom logo off